Hej allihopa!

Jag kanske kan börja med att presentera mig - jag heter S och är precis som bloggnamnet antyder, en total jävla modekatastrof. Vilket är anledningen till att jag startade denna bloggen - jag vill helt enkelt sluta vara så efterbliven när det gäller mode.
Jag vet att det finns tusentals modebloggar där ute, och jag kan inte säga annat än att jag avundas er, jag önskar att det kom så naturligt för mig också.

Jag har helt enkelt aldrig haft råd att klä mig särskilt snyggt. De gånger jag haft råd att köpa kläder har det bara kunnat vara det jag behöver absolut mest, det vill säga sådant som är bekvämt, praktiskt, och för det mesta rätt fult (och framför allt billigt).

Men i fortsättningen kommer jag att tjäna en mindre summa pengar i månaden och alltså ha råd att köpa mer kläder och dylikt. Min nuvarande garderob skulle troligen göra de flesta modeintresserade ganska bedrövade, och jag kan absolut inte säga att jag trivs i mina kläder. Med detta vill jag säga att jag hoppas innerligt på er hjälp, ni som inte tjänar så mycket pengar men ändå lyckas få råd att klä er snyggt, hur gör ni?

Jag vill lära mig! Få tips, inspireras, konkreta råd och hänvisningar. Det är ju ni som kan allt, inte jag, jag är helt vilse. Jag litar på er, rädda mig!

jessica:

Nu är vinnaren av dagens lucka uppe :) blev det inte du som vann så anmäl dig gärna till lucka nummer 16 på bloggen :) kram <3



http://jeessica.blogg.se/2010/december/dagens-lucka-29.html

2010-12-16 07:33:07
URL: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0